پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4704
-
الف
+

از رسانه‌های ایران در اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی تقدیر شد

از تولیدات رسانه های جمهوری اسلامی ایران در مشهد تقدیر شد.

در حاشیه نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، مدیر شبکه رسانه فلسطینی از تولیدات رسانه های جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از ایرنا، انور ابوطه در حاشیه نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در مشهد طی گفت و گویی ضمن تقدیر از عملکرد رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران، بر لزوم برجسته‌تر کردن موضوع مقاومت در بین کشورهای اسلامی تاکید کرد.

مدیر شبکه ماهواره‌ای فلسطین الیوم گفت: تولیدات رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران درخصوص فلسطین بسیار قابل تقدیر است و دیگر کشورهای اسلامی نیز باید با الگوگیری از فعالیتهای ایران در همین مسیر گام بردارند.

وی افزود: محور مقاومتی که امروز در جهان اسلام شکل گرفته باید توسط رسانه تقویت شود تا در نهایت بتواند دستاوردهایی همچون آزادی فلسطین را به همراه داشته باشد

فعال رسانه‌ای عرب در ادامه گفت: برگزاری نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی در مشهد در همین راستان بسیار مفید و ارزشمند است.

مدیر شبکه ماهواره ای فلسطین الیوم ادامه داد: باید در طول سال این ارتباط تقویت شود تا رسانه‌های کشورهای غربی نتوانند موضوعات فرعی و بی ارزش را در بین افکار عمومی جامعه مطرح کنند.

ابوطه ضمن انتقاد از رسانه‌های غربی، تاکید کرد: کشورهای غربی سعی در از بین بردن موضوع فلسطین در افکار عمومی را دارند لذا رسانه‌های کشورهای اسلامی باید بیش از گذشته به موضوع فلسطین توجه کنند.

وی در این راستا افزود: رسانه‌های غربی تلاش می کنند وضعیت فلسطین عادی جلوه داده شود و روابط کشورهای مختلف با رژیم صهیونیستی گسترش یابد. این ر حالی است که باید موضوع فلسطین همیشه از دغدغده های اصلی جهان اسلام باشد.

مدیر «فلسطین الیوم» با بیان اهمیت بررسی جنایات صهیونیست‌ها، خاطرنشان کرد: تولید برنامه‌های فاخر و ارزشمند با رویکرد بررسی جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین از جمله رویکردهایی است که باید بیش از پیش و بطور فزاینده مد نظر رسانه های اسلامی قرار گیرد.

گفتنی است، نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیونهای کشورهای اسلامی با حضور 600 میهمان داخلی و خارجی و 230 شبکه از 36 کشور در مشهد، روز گذشته پس از سه روز برپایی آن، به پایان رسید.

م ه / ا.ا

نظر شما
ارسال نظر